Initio
Initio היא מילה לטינית בעלת שתי משמעויות. הראשונה היא "המקור", ואילו השנייה משמעותה "חניכה". כן שמו של בית הבושם הזה נבחר לא בכדי ומטרתו ליזום בושם כמושא כוח. ואכן למן הרגע שבו הוא נחשף לראשונה בשנת 2015, גלימת מסתורין עוטפת את בית הבושם הצרפתי הזה. המנהלת האמנותית סוניה (שם משפחתה הוא סודי) מעדיפה לדבר על השפעת ספרו של פטריק סוסקינד 'בושם' - ועל כוחו של הבושם. היא מדברת כל כוח הריח שהופך לתשוקה, התמכרות, משיכה ורצון עז. אם תרצו הקדמה למניפסט היופי. כשהמטרה באה לומר שהניחוח הוא הקשה ביותר מבין כל החומרים החוקיים, ובכוחו להדליק כמעט את כל החושים ולבטל את חוקי המשיכה תוך שניות ספורות. בושם ככוח של קסם עתיק כמו שמתארת את זה סוניה: "בהתחלה, בתקופת מצרים העתיקה, בושם שימש לכל דבר פרט לריח טוב. הוא שימש ליצירת קסמים, למשוך אהבה, לטיהור הבית, לתקשר עם האלים, לריפוי וניקוי הגוף. אפילו עד היום, במדינות מסוימות, יש לך את התרבות הזו של בשמים המשמשים לניקוי וטיהור - במרוקו, אלג'יריה ותוניסיה, למשל. אפילו במזרח התיכון, שם הם מכירים בושם טוב יותר מכולם, בושם עדיין משמש כמושא כוח". ואכן המותג Initio מבקש לחלוק את העוצמה החייתית ואת תפקיד הבושם כ"כוח פרומונלי בלתי נראה "- אך שהוא כמובן עושה זאת באמצעות ניחוחות נעימים מאוד. כשההצלחה נובעת מהעובדה שהמותג עובד עם שורה של בשמים מובילים, ביניהם קונסטנטין גרוס, אלכסנדרה קוסינסקי, ואלברטו מורילס האגדי ומוריס רוזל. Initio– יצירה ללא גבולות: "זה בושם כאלכימיה", מסבירה סוניה. וכך יצרו ב- Initio שלושה אוספים מובהקים: האבסולוטים (המתמקדים במרכיבים טבעיים), התערובות המגנטיות - השואבות כמה מהסינתטיים המרתקים והמפתים ביותר של הבושם בכוחם - והתערובות החדשות של הגשמיות, שהן נועזות כמו הם נשמעים. בראיון איתה הגיבה סוניה על תהליך היצירה: "לא הגבלנו בתקציבים. אמרנו לכולם: 'הגבול היחיד הוא הדמיון שלכם' ". וזה בדיוק העניין עם המותג Initio, אשר מתעלם מתעלולים נפוצים שקיימים בבשמים אחרים, ומהאובססיה לרצות בכל מחיר. כאן ישנה חזרה ליסודות הניחוח האינסטינקטיביים, למימד הקסום שמאפשר להמציא מחדש את הבושם עם חתימה. פרפומריה עם כריזמה שאי אפשר לעמוד בפניה. בושם יפהפה ועיקש מלא בשפע. בישום שנכנס מתחת לעור ואשר שוצף רגש. פתאום, שוב, הניחוח הופך למה שהיה צריך להישאר לאורך כל הדרך. תענוג לאלה שבידיעה, הבושם מהווה קמע מגן המסוגל לכל דבר כשהוא הופך להיות אחד עם ריח העור: כאשר הוא "מאיר" את הדמיון, מבטא תשוקה ועוטף את האישה או הגבר בבטחה בלתי מוחשית, ובהילה של אנרגיה חיובית. מרטט ממכר ועד מעורר תשוקה אבסולטי, למותג הבישום Initio יש כ- 15 בשמים. הראשון שבהם הושק בשנת 2015 והחדש ביותר בשנת 2021. הניחוחות הללו נוצרו בשיתוף פעולה עם הבשמים אלכסנדרה קוסינסקי, פייר-קונסטנטין גוארוס, מוריס רוזל, אלברטו מורילאס, גיום פלביני וחמיד מראטי-קשני. שמות הניחוחות הם בהחלט כאלו שקשה להתעלם מהם. Addictive Vibration, רטט ממכר אם תרצו, הוא ניחוח פרחוני לנשים, אשר הושק בשנת 2016, והוא נוצר על ידי פייר-קונסטנטין גוארוס ומוריס רוזל. הוא נותר לאורך זמן על העור והוא בהחלט בעל נוכחות משמעותית כאשר נכנסים איתו לחדר. זהו בושם המתאים לימות ולילות החורף והאביב החמימים. לעומתו הבושם Absolute Aphrodisiac של הוא ניחוח חריף ענברי לנשים וגברים. Absolute Aphrodisiac הושק בשנת 2015. בעל נוכחות משמעותית, נותר לאורך זמן על העור ומתאים לסתיו.