Memoize London
Memoize הוא מותג ניחוחות בריטי. הקונספט נוצר בהשראת שבעת חטאי המוות. האישה שמאחורי המותג היא הולי האצ'ינסון, מי שהקימה אותו ב-2016 בלונדון, לאחר שבע שנות ניסיון בעבודה עם מותגי נישה בבית בשמים עולמי. הרעיון של הולי האצ'ינסון היה ליצור בושם בגישה אחרת. החזון היה להתאים בשמים ייחודיים ומכוונים המשלבים טעם כללי מעט יחד עם מגע מותאם אישית. אז איך התחיל הכל? מי האנשים שמסייעים לה? הנה כל הפרטים. הולי אספה צוות מוביל של רוקחי בשמים בריטים מנוסים, תוך שימוש בחומרים שמקורם מספקי החומרים הנחשבים ביותר בעולם, והכל כדי לייצר קולקציית ריחות ברמה עולמית. "תמיד הייתי פנאטית של בשמים", היא מעידה על עצמה, "ואחרי שעברתי ללונדון ב-2011 הגעתי לתפקיד בבית בושם נישה, בו עבדתי מהיסוד. עם כל הניסיון הזה הבנתי שהגיע הזמן שלי לזרוח ולתת לכישרון היצירתי שלי לפרוח. יצאתי למסע במשך 18 חודשים - פיתוח ניחוחות, עיצוב אריזות ולוגו ויצירת קונספט אישי עבורי. החיבור בין ריח לזיכרון היה בלתי נפרד בחיי, מזיכרונות ילדות מוקדמים, דרך חגים, חוויות חיים, ועכשיו ניחוח של תינוק חדש. הריח הוא מהותי לזיכרון וזה מה שהביא את Memoize לחיים", היא מוסיפה. "לשם של כל ריח יש משמעות. ומזה נוצרים הניחוחות. ישנם מאפיינים שאנו מחפשים ליצור על מנת להשיג את הריח המתאים ביותר למוצר. "המהות של" היא סוגסטיבית. הזיכרונות של כולם שונים, אבל הניחוחות האלה הם הפרשנות של Memoize", היא מסבירה. לדבריה, העובדה שהחברה מבוססת בלונדון היא בעלת משמעות מאחר וקיימת בה ההבנה כי מדובר בחברה רב-תרבותית, וכך גם הבנת הניואנסים והטעמים של אנשים רבים ושונים ההופכת לאתגר. עצם הידיעה כי הניחוחות השונים של המותג הפכו לפופולריים בקרב מגוון של אנשים שונים, תרבויות רבות ושונות, גברים ונשים בכל הגילאים, מראה שאכן יש צדק בדבריה. עצם היותו של המותג שלהם מותג נישה שאינו נמצא בכל מקום, הופך אותו למותג שהלקוחות מבקשים למצוא ומעריכים אותו על כך שלא ניתן למצוא בפינת כל רחוב. "הם ייחודיים כמונו", מסכמת האצ'ינסון. כשהיא מסבירה מה מבדיל את קולקציות הבשמים של Memoize זו מזו, היא אומרת כי הריחות מבוססים על תחושות ורגשות. המטרה שלה היתה לשאוב השראה מ-7 החטאים ומ-7 המעלות וליצור ריחות מעוררים וייחודיים. התוצאה התבטאה באפשרות ליצור ניחוחות עזים ועזים יותר וניחוחות קלים יותר יחסית. מבין כל הבשמים לוקסוריה Luxuria הוא הריח המועדף עליה והסיבה לכך שהוא היה הבושם שבו השתמשה ביום חתונתה. "כשאני מניחה אותו אני נזכרת בכל ההתרגשות לקראת היום המיוחד שלנו ובזמן הנפלא שחגגנו עם כל החברים והמשפחה שלנו. כל אורח קיבל ניחוח שלו ושלה כששמו חרוט למעלה - זה היה כרטיס המקום ומתנת החתונה שלנו עבורם. עכשיו כשאני פוגשת את החברים שלי והם מתבשמים לעתים קרובות עם הבושם של Luxuria אני מועברת חזרה לאותו יום מיוחד", היא מתארת. הבושם Luxuria של חברת Memoize London הוא ניחוח פרחוני ענברי המיועד לנשים וגברים, ואשר הושק בשנת 2018. התווים העליונים שלו מורכבים מפטל וקסיס; תווי האמצע הם Ylang-Ylang, Tuberose וחבצלת העמקים; תווי הבסיס הם וניל, זמש, מאסק וענבר. זהו בושם המותאם בעיקר לימות האביב, הקיץ והסתיו, הוא נותר לאורך זמן על האורך והוא בעל נוכחות נעימה ומפתיעה. ואכן הבושם לוקסוריה מייצג את מהות התאווה, הפיתוי והשכרון.