היתה זו אסתי לאודר שטבעה את המימרה כי אין אישה שהיא לא יפה, יש פשוט אישה שאינה מטופחת. לא יפלא איפוא שדווקא היא שהיתה בין הנשים פורצות הדרך של שעתה וכיכבה ברשימת עשרים גאוני העסקים המובילים בעולם במאה ה-20, התוותה את הדרך לנשים רבות אחריה. ואין פלא כי חברת הקוסמטיקה שלה, אשר הוקמה כעסק משפחתי עוד ב- 1946, נקראה על שמה, והיתה בין הראשונות בתחום הקומסטיקה בעולם ובארצות הברית. איכות מעל לכל תחרות חברת אסתי לאודר החליטה כמעט למן יומה הראשון בשוק כי היא תשווק מוצרי יוקרה. לא אין כאן כוונה למוצרים הארוזים באריזה יפה ומעוצבת בלבד, אלא חשיבות עליונה הושמה כאן על תוכן המוצרים ואיכותם עבור הצרכן. אם מחפשים מוצר איכותי הרי שמספיק להסתכל על מייק אפ דאבל וואר של החברה כדי להבין במה מדובר. יש כאן חמישים וחמישה גוונים שונים של מייק אפ אסתי לאודר שלמעשה מנסים להתאים עצמם לכל גוון וטון של עור. המטרה לגרום למייק אפ הזה להראות בהכי טיבעי. אבל לא רק הנראות חשובה כאן. המייק אפ הזה שורד למשך שעות לאחר שמניחים אותו על העור. הוא מאפשר להסתובב בנינוחות ולמעשה אין צורך לטאצ' אפ, כך שהוא נותר טבעי במרקם המאט שלו למשך עשרים וארבע שעות. מוצר איפור אחר השייך גם הוא לתחום מייק אפ אסתי לאודר, ניתן למצוא בשפתון פיור קאלור אנוי. כאן פיתחה החברה כ-31 גוונים שונים ששוב מנסעים להתאים עצמם לגווני עור שונים כמו גם לסיטואציות מתחלפות במהלך היום, זאת על ידי חיבור לפיגמנט הטבעי של מי שמניחה אותו על שפתיה. עובדה זו הופכת את האודם הזה לשונה בעבור כל אחת שמשתמשת בו. האודם אפשר מראה שפתיים מעוצב, מפוסל משהו אך עדיין טבעי מאוד. מאחר ויש בו לחות רבה הוא מחליק באופן קליל על השפתיים ומחדיר אליהן לחות טובה. קימורי השפתיים המעוצבים מעידים על כך שאכן זהו מוצר יוקרתי שהושקעה מחשבה רבה בפיתוחו ועיצובו. אסתי לאודר - טיפוח שהולך לצד האיפור אולם כחברה מוביליה בתחום הקוסמטיקה טורחת חברת אסתי לאודר לא רק על תחום האיפור,אלא גם על תחום מוצרי הטיפוח. כאן היא אחראית לכמה מהמוצרים המובילים בשוק העולמי. סרום אדוואנס נייט ריפאר מאפשר את התחדשותו של העור במהלך הלילה. בעקבות השימוש בו הופך העור לזוהר וצעיר יותר במראהו, בשל הוספת לחות מוגברת. אסתי לאודר עושה שימוש בטכנולוגיה מיוחדת המפחיתה את הקמטים בעור הפנים אצל כמעט כל הנשים שהשתמשו בו בתקופה של ארבעה שבועות. אם בתחילת דרכה ייצרה החברה ארבעה מוצרים בלבד הרי שעד מהרה הלך סל מוצריה והתרחב. בשנת 1964 התווסף אליו מותג הבישום ארמיס, והיא מיהרה לחתום הסכמי שיתוף פעולה עם מותגים נוספים כדונה קארן וטומי הילפיגר, כמו גם עם מעצבי על כמייקל קורס ועוד. חברת אסתי לאודר גם רכשה חברות נוספות כמו מאק קוסמיטיקה ואת מוצרי האיפור מבית בובי בראון, כמו גם חברות כמו סמאש בוקס וטו פייס. קונגלומט קוסמטיקה בינלאומי נכון להיום אסתי לאודר הוא שם של קונגלומט קוסמטיקה בינלאומי שלמעשה חולש על כמה מהשמות הידועים ביותר בתחום האיפור והטיפוח. ומוצריה זוכים להערכה בקרבם של נשים וגברים כאחד. ולגבי אלו האחרונים נוסיף כי זו היתה החברה הראשונה בתחום ההקוסמטיקה שהוציאה מוצרי טיפוח לגברים באמצעות המותג קליניק. היו אלו מוצרי קוסמטיקה דרמטולוגיים שזכו להערכה ולהצלחה רבה בשוק.