חיפוש

אסתי לאודר

אסתי לאודר האישה היא שטבעה את המימרה: "אין אישה אישה לא יפה, יש אישה לא מטופחת", היא גם נבחרה על ידי השבועון טים לאישה היחידה שכיכבה בשנת 1988 ברשימת "20 גאוני העסקים המובילים בעולם במאה ה-20" . חברת הקוסטיקה שהוקמה כעסק משפחתי, ושנקראת על שמה הוקמה ב-1946, והיתה בין החלוצות בתחום הקומסטיקה בארצות הברית ובעולם.

 

טבלת גוונים למייק אפ אסתי לאודר דבל וור

טבלת גוונים לעור - מייק אפ אסתי לאודר

סוד ההצלחה של כמה מהמוצרים המובחרים

כמעט מהיום הראשון שלה, ולמן הקמתה על ידי אסתי לאודר ובעלה, החליטה חברת אסתי לאודר שמוצריה יהיו מוצרי יוקרה. למה הכוונה? לא בהכרח רק לאריזה היפה או לעיצוב המיוחד והמיתוג. אלא בעיקר מדובר בתוכן.

קחו לדוגמה את מייק אפ דאבל וואר של החברה. מעבר לעובדה כי מדובר ב-55 גוונים שונים של מייק אפ, שלמעשה מנסים להתחקות אחר כל גוון וטון עור אפשריים, כך שהמייק אפ יראה הכי טיבעי שרק אפשר וישרוד למשך שעות. לאחר שמניחים את המייק אפ הזה על העור ניתן להסתובב בנינוחות, כשהוא נשאר ללא רבב, טבעי ובמרקם מאט, למשך 24 שעות ארוכות ללא צורך בתיקון נוסף.

מוצר נוסף מתחום האיפור כלומר מוצר מייק אפ אסתי לאודר, הוא השפתון פיור קאלור אנוי. ממנו ניתן למצוא כ-31 גוונים שונים התואמים לגווני עור שונים, אך גם לסיטואציות שונות במהלך היום. המוצר יוצר חיבור עם הפיגמנט הטבעי של כל אחת, ולכן נראה שונה על כל אחת ואחת. מראה השפתיים הופך מעוצב כמעט מפוסל אך בהחלט טבעי. הלחות הרבה המצויה בו גורמת לו להחליק באופן קליל על השפתיים, ולהחדיר לתוכן את הלחות הדרושה. כל קימורי השפתיים מעוצבים, והתחושה היא שאכן מדובר במוצר יוקרתי.

 

קולקציית מייק אפ  דבל וור - אסתי לאודר

חלק מסדרת המייקאפ של אסתי לאודר

 

לא הכל רק איפור כשמדובר במוצרי אסתי לאודר

ובאמת כשמדובר במוצרי אסתי לאודר לא הכל סובב סביב מוצרי האיפור. לחברה יש גם מוצרי טיפוח מהמובילים בעולם. קחו לדוגמה את האדוואנס נייט ריפאר. זהו סרום המאפשר התחדשות חזקה במהלך הלילה של העור. באמצעותו הופך העור לזוהר יותר וצעיר יותר למראה. בפעולתו הוא מוסיף מיד זוהר, וכמובן לחות רבה. תוך שימוש בטכנולוגיה מיוחדת מופחתים קמטי וקוי הגיל אצל רוב הנשים שעשו בו שימוש, תוך ארבע שבועות.

בתחילת דרכה הוציאה החברה ארבעה מוצרים בלבד. אולם עד מהרה הלכה והרחיבה את סל המוצרים שברשותה. ב-1964 היא הוציאה לראשונה את מותג הבישום ארמיס. מאז ועד היום נחתמו לא מעט שיתופי פעולה בינה לבין מותגים נוספים כמו טומי הילפיגר ודונה קארן, או עם מעצבים כמו מייקל קורס ואחרים. חברות נוספות נרכשו על ידי חברת אסתי לאודר, ביניהן חברת מאק קוסמטיקה ומוצרי האיפור של בובי בראון, וחברות כמו סמאש בוקס, וטו פייס.  

 

לחלוש על עולם הקוסמטיקה

 

בקיצור מאחורי מוצרי היוקרה של חברת אסתי לאודר עומד קוגלומט של קוסמטיקה בינלאומי, החולש על כמה מהשמות המובילים בעולם בתחום האיפור והטיפוח. אם כן מה הפלא שמוצריה של החברה זוכים להערכה כה רבה בקרב לא מעט נשים וגברים ברחבי העולם.

ואפרופו גברים, חברת אסתי לאודר היתה בין החברות הראשונות בתחום הקוסמטיקה אשר טרחה להוציא מוצרי טיפוח לגברים, בשנת 1976, תחת המותג קליניק, חברת טיפוח עם מוצרים דרמטולוגיים.

החברה כבר ממזמן אינה חברה פרטית משפחתית, כפי שהיתה בתחילת דרכה. היא חולשת על שוק קוסמטיקה של מעל 11 מיליארד דולר, ונדמה כי ידה עדיין נטויה, להמשיך ולרכוש חברות וגם לפתח מוצרים שיחלקו את היוקרה שלה לצידה של איכות מוצריה.

כתוב תגובה
סינונים
Sort
display