בטרם הוקם Maison Francis Kurkdjian עבד פרנסיס עבור לא מעט בתי אופנה ידועיים וחברות בישום. בגיל 26 הוא התפרסם בעיצוב ניחוחו של לה מאן לז'אן פול גוטייה, שהפך עד מהרה לאחד הבשמים הנמכרים ביותר בעולם. אחריה הגיעו ארבעים יצירות נוספות עבור חברות בושם ראשיות ומרכזיות ברחבי העולם. בשנת 2009 הוא הקים את בית ניחוח היוקרה מייסון פרנסיס קורקדג'יאן עם איש העסקים הלבנוני-צרפתי והשותף לשעבר בארנסט אנד יאנג, מארק חיה בסמוך לכיכר ונדום בפריס. למרות העובדה שמדובר בבית בישום צעיר יחסית, הרי שמהר מאוד הפך מייסון פרנסיס קורקדג'יאן לשחקן מרכזי בסגמנט ניחוחות היוקרה והנישה כאשר הוא פרוש כעת עם יותר מ -300 סניפים ברחבי העולם. מאז הקמתו של מייסון פרנסיס קורקדג'יאן, עסקו השניים בהתנסות בבושם על כל צורותיו. קורקדג'יאן שאחראי לכך יצר ככל הנראה סנסציה על ידי שילוב ניחוחות איכותיים עם חומרי ניקוי כביסה, בועות סבון או אפילו עור. כמו במוצרי פרפומריה גבוהה, כאשר כל אחד מהמוצרים הללו דורש את אותם סטנדרטים גבוהים ומומחיות, ואילו השימוש במוצר מבושם מהווה דרך נוספת לחוות את הבושם בצורה מלאה וגילוי מחודש של תווי הריח.