יש מותגים שממש עונים על המושג "מוכן להלבשה", אחד מהם הוא המותג קלואה, שלמעשה המציא את המונח הזה, כך בביגוד וכך גם בבישום. סדרת הבשמים הנהדרת שלו מכילה כ-32 ניחוחות שונים שנפרשים על פני קרוב ל-45 שנים. בושם קלואה מתאים עצמו לנשים צעירות ומבוגרות כאחת, ומה שבטוח הוא משאיר אחריו חותם ניחוח ייחודי עבור על אחת ואחת. מוכן להלבשה בית האופנה הצרפתי קלואה נוסד על ידי המעצבת גבי אגיון ב-1952. אגיון, ילידת מצרים, היגרה לפריז במחצית שנות הארבעים של המאה הקודמת ומספר שנים לאחר מכן השיקה את בית האופנה שלה. הרעיון שלה היה ייחודי בשעתו. היא הציעה בגדים "מוכנים ללבישה", זאת בניגוד לקו הנוקשה, פורמלי והמעוצב על פי מידה של מעצבי העל בשנות החמישים. היא בחרה לעצב ולייצר ביגוד רך, לביש, המותאם לכל אחת, מבדים יוקרתיים, אבל לרכישה הישר מהקולב. מדובר היה אם כן במהפך של ממש שהפך לטרנד מבחינת התפיסה בעולם האופנה בזמנו, ואשר נמשך עד היום. אגיון נותרה בחברה עד למכירתה בשנת 1985. לאחריה עברה שורה של מעצבים נודעים בכיסא הנהלת החברה לאורך השנים. בין השמות המוכרים ניתן למצוא את קרל לנגפרד וסטלה מק'ארת'י. בשנות ה- 2000 יצא בית האופנה הזה עם קו צעיר וזול יותר עבור הדור הצעיר. קלואה – 32 ניחוחות שונים Chloe’ השיקו את הבושם הראשון שלהם בשנת 1975. בתחילה הוא נחשב לבושם יוקרתי, מעט כבד ויקר מאוד. אבל בשנות האלפיים, יותר נכון ב- 2008 יצאה גירסה מחודשת של הבושם הזה שהותאמה לנשים צעירות יותר. מאז הופקו 32 ניחוחות שהחדשה ביותר שבהם הופקה ב- 2019, כאשר מאחורי הבשמים הללו עומדת שורה ארוכה של בשמים שונים ומכובדים. מי שמניחה את בושם קלואה על עורה אומנם חשה בתחילה בניחוח עז, אך זה מהר מאוד נפתח ומתמזג עם הגוף באופן מדהים. התחושה שמשודרת היא של נקיון, פרחוניות, תיחכום, סקסיות ויוקרה. הסביבה לרוב מאוד מחמיאה על הבושם הזה שמתמזג מאוד טוב עם ריח הגוף. רוב המשתמשות יכולות לספר שהן פשוט הלכו והתאהבו בבושם הזה ככל שהתשמשו בו יותר ויותר. הבושם הקלאסי של קלואה מעוצב בצורה של זכוכית מלבנית בעלת קווים ישרים מה שמזכיר עמודים צפופים או מבנה יווני. את הטאץ' הסופי מספק הסרט מתחת למכסה העגול והשקוף, יחד הם מעבירים תחושה של נשיות וסופר אלגנטיות. בשמים בניחוח צעיר כדי להתאים עצמו לדור הצעיר השיק בית האופנה קלואה כמה ניחוחות שנחלו הצלחה גדולה מאוד בשוק הבשמים. קלואה לאב סטורי, הוא בושם שהושק בשנת 2014. הוא קיבל את השראתו מסיפורי אהבה פריזאים ובעיקר מגשר המנעולים המפורסם. מאחורי הבושם עומדת הבשמית אנה פליפו, והוא מתחקה אחר ריח פריחת התפוזים. הניחוח משדר ניקיון ורעננות והוא מורכב מפרחי הדר ויסמין ממדגסקר. הוא מעביר נוכחות מתונה, ונותר על העור למשך זמן סביר בהחלט של מספר שעות. זהו בושם שמתאים בעיקר לשעות היום בימי הקיץ החמימים. עיצוב הבקבוק שלו דומה אומנם לעיצוב הקלאסי אך עם טוויסט בפקק, ובסרט המלווה אותו. קלואה נו מאד הוא בושם חדש שהושק לראשונה ב- 2018, כאן מדובר בבושם נועז והרפתקני, שקיבל את השראתו מתחושת החופש והרצון לפרוץ גבולות והעצמה. יש שיאמרו כי הוא מעט שונה מהמקובל לבשמי קלואה. הבקבוק שלו עוצב בצורה המחקה את אחד מהתיקים הקלאסיים של המותג קלואה. ונוכחותו המתונה זוכה לגיבוי מהיכולת שלו להישאר לאורך זמן על העור.