חיפוש

השוואת חנויות בשמים

 חנויות הבשמים בארץ

יש כיום בישראל המון מקומות, חנויות ורשתות שאצלם ניתן לרכוש בשמים. דרך חנויות במרחב הפיזי ועד חנויות במרחב הוירטואלי. יש חנויות שהם רק במרחב הפיזי, יש כאלה שניתן לרכוש אצלם רק דרך האינטרנט ויש חנויות שמשלבות בין חנות פיזית לחנות וירטואלית.

במישור הפיזי יש את הרשתות הגדולות –ניתן למצוא בשמים בסופר פארם, בשמים בניו פארם ובשמים ברשת אפריל, שלהם סניפים הפרושים ברחבי הארץ. כמובן שיש גם בשמים בדיוטי פרי .

במישור הוירטואלי ניתן להיכנס לאינטרנט ולראות במנועי החיפוש או באתרים להשוואות מחירים אילו חנויות מוכרות בשמים.

השוואה בין החנויות

לכל חנות יש את היתרונות והחסרונות שלהם ובמאמר זה נסרוק אותם בקצרה.

יתרון:

חנות פיזית, מאפשרת ללקוח לראות במו עיניו את המוצר, להרים, לגעת, למשש, להתיז ולהריח את הבושם שברצונו לרכוש. במיוחד כשזה בושם חדש והניחוח לא מוכר.

 חיסרון:

כדי להגיע פיזית לחנות ולקנות הלקוח עובר דרך ארוכה. למצוא בייביסיטר או להיסחב עם הילדים. לנסוע מהבית, לחפש חניה, ללכת לחנות (ואם חנית רחוק זה מרגיש כמו מסע כומתה).

הגעת לחנות, יש צפיפות, עומס, הרבה אנשים. הגעת למחלקת הבשמים, המוכרות ניגשות ומנסות לעזור, לפעמים קצת יותר מדי, מתעקשות שתקנו בושם (הרי הן מקבלות עמלה). בדרך לקופה עוברים בין השורות ופתאום בקופה מגלים שהצטברו עוד כמה דברים = עוד כסף להוציא. אם יש לכם מזל, אין תור ארוך בקופה, הכרטיס עובר חלק, יש מספיק מזומן ותתחדשו! הוצאת סכום כסף מופקע על בקבוק בושם קטן!

יתרון:

בחנות הוירטואלית, מחכים שהילדים ילכו לישון, מכינים כוס קפה/תה, לוקחים עוגה/עוגיות/חטיף בריאות/פרי ויושבים בנחת ליד המחשב. גולשים, קונים בושם והולכים לישון. מחיר זול משמעותית, טרחה מעטה והכל בקליק אחד ואפילו לא חייבים לצאת מהבית!

חסרון:

הלקוח מסתמך על התמונה באתר ועל ידע אישי שיש לו על הבושם המבוקש. בדרך כלל, רוב המזמינים דרך האינטרנט מכירים את המוצר ויודעים מה הם רוצים.

יתרון

ברוב המקרים, המחירים בחנויות באינטרנט זולות בהרבה מחנויות בשמים כמו סופר פארם, ניו פארם ודומיהם. זאת בעיקר בשל העובדה שלחנות וירטואלית אין הוצאות מרובות של שכר לעובדים, אחזקה ותחזוקה של חנות פיזית.

חיסרון

יש תקופות ועונות בשנה של בשמים במבצע בסופר פארם, בשמים במבצע בניו פארם, בשמים במבצע במשביר לצרכן, בשמים במבצע בדיוטי פרי וכו' שמוזילות בשמים באופן משמעותי ואנשים מחכים לתקופות האלה כדי לקנות. לפעמים אלו מבצעים שבאינטרנט לא ניתן להתחרות, כמו מוצר שני ב-50%, 2+1, מבצעים לחברי מועדון לקוחות וכדומה.

סיכום:

לצרכן המעוניין לרכוש בושם יש מגוון גדול לבחור ממנו. עליו לבחור את הדרך והחנות המועדפת עליו ולהתחדש בבושם שהוא או היא רוצים.

קניה מהנה!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

סינונים
Sort
display