חלפו יותר משלושים שנה מאז הוקם הקניון הראשון במדינת ישראל. מאז כבר קמו להם לא מעט קניונים ברחבי הארץ, וכל עיר שמכבדת את עצמה מתהדרת באחד לפחות, אם לא שניים. בכפר סבא הוקם מתחם האושילנד או בקיצור אושי, שמטרתו להציע למבקרים בו חוויה כוללת של בילוי, בידור, פנאי, קניות וגסטרונומיה עבור מגוון רחב של גילאים ותחומי עניין. אחת מהחנויות היא חנות בשמים באושילנד בשם פרפומרי המציעה מבחר לא מבוטל של בשמים. ובכל זאת, האם ישנו יתרון בעת רכישת בשמים באינטרנט מול רכישתם בחנות בישום, במקום מפואר ככל שיהיה. לקנות בכל שעה זמינות היא דבר חשוב. במיוחד בעולם הלחוץ של ימינו. אנו מוצאים עצמנו לעיתים עובדים מסביב לשעון, מתקשים לעמוד בלו"ז הצפוף. ובתוך כל זה, אנחנו עדיין מנסים להגיע לחנות ולרכוש לעצמנו או לאחרים מתנה, בקבוק של בושם. אז נכון, רוב החנויות כמו גם חנות בשמים באושילנד, פועלים מעשר בבוקר ועד עשר בלילה, ועדיין זה לא תמיד הזמן הנוח במיוחד עבור כולנו לבצע רכישות. לא פעם אנחנו מוצאים שהזמן הנוח במיוחד הוא בשעות הערב המאוחרות, רגע אחרי שהילדים הלכו לישון והבית נרגע. אז אנו מוצאים עצמנו מול המחשב דואגים להזמין את מה שאנחנו מעוניינים בו, בשקט וברוגע מופתי. מבחר בשמים של חנות בשמים באושילנד גם המבחר הוא משמעותי במיוחד. ככלות הכל חנות בשמים, מטופחת ומרווחת ככל שתהיה לא יכולה להרשות לעצמה להחזיק בשמים ייחודיים. בשמי בוטיק או נישה שעולים סכום די נכבד ושאולי לא כל אחד מעוניין לרכוש, אלא רק מביני עניין. רוב הסיכויים שבחנות כזו תמצאו מותגים רגילים שניתן לאתר בשאר חנויות הפארם. אולם בשמי מעצבים יוקרתיים, כאלו שהם גם בעלי מהדורות ייחודיות, תוכלו למצוא רק באתרי אינטרנט. וכמובן עדיין לא דיברנו על המחיר. חנות בשמים צריכה לשלם עלות תקורה גבוהה מאוד, שאותה לרוב היא מעמיסה על מחיריה. אז את הארנונה, החשמל, והשכירות משלם הצרכן במחיר הגבוה שנגבה ממנו. באתר אינטרנט התקורה נמוכה יותר, והצרכן משלם פחות.