איכות היא מותג מוכר, עובדה כשאומרים לכם את שמה של החברה קליניק מיד ברור כי מדובר במוצר איכותי. ואכן החל למן היווסדה בשנת 1968, ועד היום השתדלה חברה זו לדאוג לאיכות מוצריה. נכון להיום היא אחד מהמותגים הגדולים ביותר בתחום טיפוח העור, האיפור וכמובן הניחוח. החברה נמצאת תחת הגג של חברות אסתי לאודר, והיא אף הוקמה על ידי כלתה של זו האחרונה. את ההשראה להקמת החברה קיבלה אבלין לאודר מקריאת מאמר בווג שבו הועלה על נס הצורך בידע דרמטולוגי בפיתוחם של מוצרי קוסמטיקה ואכן השם "קליניק" הוא צרפתי ומשמעותו "קליני", כלומר רפואי. כך התקבעה לה גישתו הקלינית והדרמטולוגית של המותג במיוחד כאשר מקדמי המכירות של החברה עטו על עצמם חלוקי מעבדה לבנים המסומנים. אלא שקליניק משווקת מלבד קוסמטיקה גם מוצרי בישום. הניחוח הראשון של קליניק, Aromatics Elixir, הוצג בשנת 1971. זהו ניחוח שיהווה חתימה עבור דורות של נשים. אולם למרות הפופולריות המתמשכת של ארומטיקס אליקסיר, הניחוח הנמכר ביותר של החברה הוא למעשה Happy, שהוצג בשנת 1997. הבושם הותיק ביותר ארומטיק אלקסיר הוא הבושם הותיק ביותר של חברת קליניק. ולמרות הכל, לא נס ריחו. הוא יוצר לראשונה ב- 1975, והוא בושם מאוד ארומטי. בתויו העליונים הוא מכיל תבלינים כמו מרווה, ורבנה וקמומיל שלאחר מכן מתחליפים בריחם המתוק של פרחים כמו הגרניום הפרחוני, הורדים, והפרחים הלבנים כמו ילנג ילנג ויסמין. בתוי הבסיס שלו הוא מכיל את ריחו של האוקמוס ופרחי הפטצ'ולי. את הבושם הזה יצר הבשם ברנרד צ'אנט. ברנרד צ'אנט הוא בשם שנחשב לסוג של אגדה בתחומו, והוא גם מי שעומד בראשה של חברת IFF. במהלך הקריירה שלו הוא הכשיר בשמים רבים שקיבלו ממנו השראה רבה. בנוסף, הוא גם הכין בשמים עבור חברות נוספות כמו ראלף לורן, גראס, האלסטון, ארמיס, אסתי לאודר ועוד. למרות הזמן שחלף, יותר מארבעים שנה, הבושם הזה עדיין נחשב לאחד המובילים בתחום הבישום. ריחו העדין נותר על הגוף לאורך זמן, והוא בעל נוכחות מאוד מורגשת. יש לו אוהדות רבות, הן בקרב הנשים המבוגרות שזוכרות לו חסד נעורים, והן בקרב נשים צעירות יותר. הבושם השמח של קליניק כאמור הבושם האפי הוא הבושם הנמכר ביותר של החברה. זהו בושם שמח המשדר תחושה של שמש, ובוקר שמח. המטרה שלו להגיד למתבשמת בו: שימי עלייך ענן של שמחה והיי שמחה, זוהי בעצם המהות של הבושם הזה. הוא מריח תחילה כמו תערובת של תפוחים רעננים, שזיפים וברגמוט אשר מתחלפים בריחם הפירחוני והאקזוטי של פרחי הפרזיה, שושנת הורדים, וסחלב הבוקר. ואילו בבסיסו נמצאים ריחות האמבר והמושק. ליצירתו של הבושם הזה היו אחראים שניים – ז'אן קלוד דהלויד, ורודריגו פלורס רוקסה. שניהם בשמים ותיקים והעבודה המשותפת הולידה מוצר שהפך לפופולארי מאוד כבר לא מעט שנים. גירסאות נוספות של הבושם חברת קליניק הבינה כי לא מחליפים סוס מנצח, לכל היותר משפרים אותו. ולכן כבר במשך שנים רבות היא מוציאה כמעט אחת לשנה מהדורה חדשה של הבושם Happy ובכל פעם מוסיפה לו רכיבים חדשים או גיוון בניחוח שלו. ובכל פעם מדובר במהדורה מוגבלת. גם הבושם ארומטיק אלקסיר מתחדש מפעם לפעם, אבל הרבה פחות מהאפי. כאן השינוי הוא מינורי ולרוב מדובר בשינוי בין מינוני התבלינים למינוני הפרחים. אין ספק כי מדובר בבושם שפונה לקהל מבוגר יותר, ולכן ככל שקהל המשתמשים התבגר הבושם הפך מתון יותר מבחינת הנוכחות והריח.