חיפוש

תודעת שירות - חוות דעת

האינטרנט הביא את כל העולם לקצות אצבעותינו בשנים האחרונות, וכך מצאנו את עצמנו רוכשים דרכו הכל החל מקניית מצרכים בסופרמרקט, וכלה במחקר שוק לגבי רכישת הרכב החדש הבא שלנו. אי אפשר לא להתפעל מהעובדה שהאינטרנט התפתח והפך ממקום שיועד לפרסום באמצעות אתר יפה לקידום עסק, והפך ל פורום שבו הצרכנים מעריכים מוצרים ושירותים על סמך רשמים ומשוב מצרכנים אחרים, בעלי דעות דומות. כך ניתן למצוא באתר לובן מור חוות דעת על השירות ועל המוצרים השונים. אז אם שאלתם את עצמכם: למה חשוב לקרוא את הביקורות השונות, או מי הקהל שבדרך כלל קורא אותן, האם זה חשוב לתת ביקורת או חוות דעת לאתר מסויים ומה תוכלו אתם כצרכנים להפיק מכך, הנה כל התשובות עבורכם.

ביקורת צרכנים ולמה היא חשובה

בינינו הרי קל להניח את חשיבותן של ביקורות מצד הלקוחות, אך שום דבר לא באמת מדגיש אותן יותר מאשר נתונים אובייקטיביים. אלו מראים כיצד רוב העסקים משתמשים בביקורות וכיצד הם משפיעים על העסק ועל התנהלותו. ובאמת אם נסתכל על הסטטיסטיקה המנתחת כיצד לקוחות מתנהגים לפני ואחרי השימוש בשירותים או בקניית מוצרים, נבין כיצד זו יכולה לעזור בפיתוח תוכניות לשיפור העסקים. מסתבר שבעולם של היום לקבל אינפורמציה בלבד אינו דבר מספק, והלקוחות מייחלים לקבלת הרושם לגבי חווית רכישה ממישהו אחר.

מתמונת המצב עולה כי הסטטיסטיקה מראה שרוב הקונים המקוונים משתמשים בביקורות כדי לקבוע אילו מוצרים לקנות ואילו שירותים לרכוש. בשנת 2017 לקוחות קראו בממוצע שבע ביקורות לפני שהם סמכו על עסק. זוהי עלייה לעומת שש בשנה הקודמת. וכשמעל 90% מכלל הלקוחות בעולם משתמשים בביקורות מקוונות כחלק ממחקריהם ברמה המקומית והארצית, השאלה הקלה יותר היא - מי בעצם לא קורא אותם?

לובן מור חוות דעת של צרכנים והשפעתה על הרכישה

אבל אם חשבתם שהעובדה שכמעט כולם קוראים את הביקורת היא מספיקה, הקשיבו לנתון נוסף והוא שלפי מכון המחקר ספייגל הסיכוי שמוצרים שעבורם נכתבה חוות דעת באתרי און ליין ירכשו גדל ב- 270% מאשר מוצרים ללא חוות דעת. ואכן ביקורות מספקות הזדמנות לעסקים ולקוחות לבנות מערכת יחסים זה עם זה.

עדיין אתם בטח תוהים לעצמכם כיצד באתר כמו לובן מור ביקורת יכולה להשפיע בהתחשב בעובדה שבושם הוא בסופו של דבר מוצר מאוד אישי שתלוי בטעמו של כל אחד ואחד מאיתנו. עדיין כאשר מישהו כאן קורא באתר לובן מור חוות דעת על בושם כלשהו, ולקוח יכול להשוות בינו לבין מוצר אחר הרי שהמבקר באתר יודע בדיוק אם אותו מוצר הוא מה שחיפש גם אם מדובר בבושם שהוא מעולם לא הניח אותו על עורו.

איך אנחנו מתייחסים לחוות הדעת שלכם

אנו באתר לובן מור מעוניינים לייצר מערכת יחסים חיובית עם הלקוחות שלנו. נשמח ללקוחות שיחזרו אלינו וגם ימליצו עלינו בפני לקוחות אחרים. לכן כל חוות דעת נשקלת באופן דקדקני. אנו מתייחסים גם למה שאתם כותבים על השירות שקיבלתם, שמחים במחמאות וממהרים לשפר אם יש תלונות. וכמובן אנחנו גם מתייחסים למה שאתם כותבים על המוצרים השונים. חשוב לנו לדעת מה דעתכם על הבשמים השונים וללמוד מהחוויה שלכם אם אהבתם מוצר מסויים או לא.

לחילופין נשמח לשמוע אם יש לכם חוות דעת או נסיון עם מוצרים אחרים שאתם חושבים שחסרים באתר שלנו. אז אל תשכחו לשלוח לנו את חוות דעתכם כי היא באמת מאוד חשובה לנו.

סינונים
Sort
display