Laurent Mazzone
Laurent Mazzone הוא מותג חדש יחסית של העשור האחרון. זהו מותג המשלב בין מוזיקה, אופנה וסטייליניג ועולם הניחוחות. אבל כאן עוד לא אמרנו הכל כי בנוסף זהו מותג צרפתי עם חיבור עז לאיטליה, שקיבל השראה ממנהטן דווקא. כן קצת נשמע כמו עירבוב ואולי אפילו בילבול של תחומים וארצות, אלא שמכל העירבוב הזה נוסד לו בשנים האחרונות אחד השמות החמים של עולם העיצוב והניחוחות, כזה שבהחלט שמים לב אליו בתחום נישת הבישום היוקרתית. ממוזיקה לאופנה Laurent Mazzone הוא בשם שנולד למשפחה איטלקית. את תחילת דרכו בתחום הבישום עשה בגיל צעיר מאוד כשהחל להראות עניין במסתרי עולם הבישום עוד בגיל 12. אז החל בחיפוש בלתי נלאה אחר ריחות חדשים שיתמזגו עם עולם האופנה. אבל עוד בטרם הפך לאופנאי היה לורנצו הצעיר בתחילת דרכו DJ. ומכאן השילוב של המוסיקה והאופנה. אלא שאז אט אט החל ה-DJ הצעיר לחלוק את זמנו בין מוזיקה, תצוגות אופנה וסטיילינג. את בוטיק האופנה הראשון שלו הוא פתח בגרנובל שבצרפת בסוף המאה שעברה. כאן גם החל מסעו אל עולם הניחוחות כאשר פיתח את קו הנרות הראשוני שלו, עם שלוש ניחוחות מובילים: נואר גרברדינה, אמבר מוסקדין ופטצ'ולי בוהמה. Laurent Mazzone – מאופנה לבישום קבלת הפנים החמה לה זכה מלקוחותיו עודדה אותו לנסות ולמצוא בית עיצוב בשמים משלו, כאשר הוא מודרך ומונחה על ידי הבשמית המוכשרת והידועה אוליביה גיאקובטי. הוא תר וחיפש בעולמו הפנימי אחר השראה ולכשמצא אותה הצליח להפנות אותה אל ייצורם של הבשמים שלו. וכך בשנת 2000 הוא פתח למעשה את הסדנה שלו לייצור ניחוחות. מאז ועד היום הפכה זו כאמור לשם דבר בתחום הבישום הנישתי. Laurent Mazzone בנה ופיתח קו נישה של נרות וניחוחות ריחניים. הנרות שלו פותחו, כמו הבשמים שלו, לעור ומשתמשים בשפת עולם האופנה בכל הקשור לאופן תיאוריהם. אולם את ההשראה האמיתית שלו למוצרים שלו ולמותג הוא קיבל לדבריו דווקא במנהטן. ולכן הוא קורא לה כוכב מנהטן. הוא הגה את הרעיון הזה לילה אחד על גג במנהטן, ובעצם המקום הזה הוא שעורר השראה ללוגו של המותג, וגם איפשר את צורתו הייחודית והמבנה של הבקבוקים שלו. כל אלו מהווים מחווה לארכיטקטורה של ניו-יורק, כשהשראה לעיצובים שלו היתה טיול לניו-יורק, היכן שהבחין בזוהרם של הבניינים בלילה של כוכבים. כמובן שהעיצוב שלהם נוצר באופן בלעדי על ידי Laurent Mazzone בעצמו. ממעמקי היער האינדוניזי המעצב Laurent Mazzone ייצר עד כה 32 בשמים כאשר המהדורה המוקדמת ביותר נוצרה בשנת 2011, והחדשה ביותר היא משנת 2020. אחד הבולטים שבהם הוא הבלאק אוד. זהו בושם לגברים, למרות שלא מעט מניחוחותיו של המותג הזה מוגדרים כיוניסקס. באלק אוד מאפשר לשקוע אל תוך ליבו של העיר שממנו הופק ניחוח זה של אוד. נדמה כי המשאלה של יוצרי הבושם הזה היתה לקחת את מי שמתבשם בו אל עומקו של היער האינדונזי. ריח האוד מתמזג כאן עם ריח הגומי של ציסטוס ונעטף בריחם של אגוז המוסקט, הכמון והקטורת. כל אלו יוצרים ניחוח המייצר שובל של עצי אדר, עמבר וסנדוואל, ואלו מועשרים בנגיעה קלה של מושק. הבושם הושק בשנת 2012 והפך להיות מאוד אהוד אצל חובבי הבישום הנישתי. אין ספק כי הוא יתאים לבישום בלילות הסתיו והחורף הקרירים. ולמרות התחושה שהוא מעביר של נוכחות מורגשת אך מתונה משהו, זהו ניחוח שנותר על העור לאורך זמן רב ביותר.