Evody
Evody הוא מותג ניחוחות צרפתי חדש יחסית אשר הינו פרי יצירתן של שתיים, אם ובת, ריג'ין דוריין וסרין ווסור. לריג'ין היה רקע קודם בתחום תעשיית הקוסמטיקה בעוד שלסרין היה חוש לתחום הבישום ואופנת ההוט קוטור. התוצאה המרנינה היא של שיתוף פעולה בין השתיים אשר הביא בסופו של דבר לפתיחתו של בוטיק המתמחה בבשמים אומנותיים, ייחודיים, פרי יצירה של אמני בישום. אלא שכמו תמיד, כשמשהו טוב בא לעולם אז רבים הם אלו המעוניינים בו. המותג של השתיים הלך והתרחב, עשה לעצמו שם, וחייב אותן לצאת מגבולות הגזרה הראשוניות שלהן. נכון להיום הן כבר אוחזות ב-24 ניחוחות שונים ומתחילות לעשות לעצמן שם של ממש בתחום הבישום. אז איך עובד השילוב הזה בין האם לבת, ומה בעצם מייחד את הבשמים שלהן? האם ריג'ין היא זו שיצרה את Evody. היא בנתה את הקריירה שלה בתחום הנישה של הקוסמטיקה, כשפיתחה מוצרי טיפוח שונים . אבל לאחר שנראה היה כי היא שולטת בעולם הזה, היא גילתה תשוקה חדשה שבנתה אחר כך באופן מקצועי. איך זה קרה? ובכן, בזכות הידע שלה, פנתה אליה קבוצת פרפומריות פריזיות להשקת קמפיין פרסומי המוקדש לבושם. אפשר לומר שמכאן והלאה נולדה התשוקה האובססיבית שלה לבושם. לאחר שצברה ניסיון בתחום זה, היא יצרה מפעל משלה שמטרתו ללמד ולהדריך בתחום זה. בכך העבירה את אהבתה לבושם, את ההיסטוריה שלו, את הריח, ואת היכולת לעורר דמיונות חושיים. אבל היא בעיקר הצליחה להעביר את האהבה הזו לבתה סרין. זו גילתה מגיל צעיר עניין מיוחד בבושם, והעדיפה שמנים אתרים מהאולפקטוריום של רג'ין על פני בובותיה.כבר אז היא נהנתה לרקוח נוסחאות פשוטות כאילו רצתה לחדור לסודות הבושם. זו כנראה הסיבה שהיא חשפה עד מהרה מיומנויות ריחניות מפתיעות. צעדיה הראשונים היו בתחום האופנה בעבודה בהוט קוטור, אך עד מהרה היא נתפסה לתשוקה המשפחתית לבישום, תשוקה שחלקה עם אמה. מעבר לבושם המותג מגדיר מצב רוח, תמונות, רגעים שנתפסו. קומפוזיציות ריח אותנטיות שנוצרו על פי רצונות היוצרים. מדובר באם ובת והתשוקה המשותפת שלהם שהיו תחילתה של ההרפתקה המרגשת של המותג הזה. השם לא נבחר באופן אקראי כפי שהועבר הרעיון של evodia, "עץ של מאה אלף פרחים" המעורר את מאה אלף הריחות שעוד עתידים להיווצר. ולכן בחיפוש אחר כישרונות יצירתיים חדשים ריג'ין וסרין פתחו את בוטיק הבושם היוקרתי הנישתי הראשון שלהם בשנת 2006 בלב סן ז'רמן דה פרה, אותו כינו כמובן Evody. הן היו הראשונות בפריז שהציעו ניחוחות נדירים, אינטימיים ויקרים. כששיתפו את סביבת הריח הקסומה והממכרת הזו, הם חלמו בהדרגה ליצור ניחוחות משלהם. אלא שבעידוד הלקוחות שלהם, הבשמים הראשונים שיצרו השתיים הפכו במהרה לרבי המכר בבוטיק. את ההשראה לאוספים השונים שלהן הביאו שתי היוצרות מתחומים שונים. החל מעושר הטבע, ומגוון התרבויות השונות, מגמות האמנות העכשווית, ועד לדמיון ערפילי ושובה לב המספק בריחה יפה. הבושם אונדה 7 - Onde 7 של חברת Evody הוא ניחוח עצי אורינטלי המיועד לנשים וגברים. הוא הושק בשנת 2016, והאף מאחורי ניחוח זה הוא אמילי בורגה. התווים העליונים שלו הם דבש, נרקיס וג'ינג'ר; תווי האמצע הם שעוות דבורים, גואיאק ווד וטונקה שעועית; תווי הבסיס הם סנדוואל, לבדנום וקאסטרום, פטצ'ולי ומוסק. מדובר בניחוח המתאים ללילות הסתיו והחורף הקרירים. נותר לאורך זמן על העור ובעל נוכחות משמעותית וחזקה.