עזרה ללקוח

אם לדבר עם אדם אמיתי זה יותר הקטע שלך, אתה יכול להגיע לצוות שירות הלקוחות שלנו באמצעות דואר אלקטרוני (למטה).

שאלות ותשובות

הרשמה והתחברות

כיצד נרשמים לאתר?

בלינק המצורף ?????

שכחתי סיסמא, מה עושים?

פשוט. בעמוד ההתחברות מקליקים על "שכחתי סיסמא".

מזינים את כתובת הדוא"ל איתה נרשמתם לאתר והודעת איפוס ושיחזור סיסמא תישלח לאחר כמה רגעים. (אם המייל לא מגיע, כדאי לבדוק בספאם/דואר זבל).

לוחצים על הלינק שמגיע במייל ומגדירים סיסמה חדשה לכניסה לאתר. בהצלחה!

משלוחים והחזרות

מהם סוגי המשלוחים?

1. איסוף מהחנות בתיאום מראש בכתובת התע"ש 6 כפר סבא.

2. משלוח לנקודת איסוף בחינם ע"י חברת UPS.

3. שליח עד הבית בעלות 15 ש"ח או 20 ש"ח למי שבוחר מהיום למחר.

כמה זמן עד שהמשלוח מגיע אליי?

1. משלוח לנקודת איסוף של UPS בין 24-48 שעות ימי עסקים.

2. שליח בעלות 15 ש"ח עד 72 ימי עסקים ובהתאם לעומס בחברת המשלוחים.

3. שליח בעלות 20 ש"ח מהיום למחר בהתאם לימי עסקים ובהתאם לעומס בחברת המשלוחים.

מהי מדיניות החזרות?
  1. רק מוצר סגור שלא נעשה בו שימוש
  2. ניתן להגיע לחנות להחזיר את המוצר
  3. ניתן לשלוח בדואר רשום לכתובת - לובן מור בע"מ התע"ש 6 כפר סבא.
  4. ניתן לבקש איסוף על ידי שילוח בתשלום נוסף של 30 ש"ח.

תשלומים

כיצד ניתן לשלם על ההזמנה?

1. מזומן בחנות

2. פייבוקס/העברה בנקאית (לפרטים יש ליצור קשר עם שירות הלקוחות: 077-8048050

3. כרטיס אשראי

4. נציג טלפוני

5. פייפאל - PAYPAL

6. מזומן לשליח (גוביינא) בתוספת 15 ש"ח

אפשר לשלם בתשלומים?

בכרטיס אשראי ניתן עד 6 תשלומים

האם התשלום באתר מאובטח?

כן. האתר בנוי עם SSL

הזמנות ומוצרים

האם אפשר לעשות הזמנה מראש למוצר שאינו במלאי?

לא. רק מוצר שזמין וקיים במלאי ניתן להזמין.

איך אפשר לדעת אם מוצר במלאי?

בכל דף מוצר יהיה רשום אם זמין במלאי או לא.

אפשר לקבל התראה על חזרה למלאי?

כן. ממלאים טופס ורושמים בו שם+טלפון+אי-מייל וברגע שהמוצר חוזר למלאי מקבלים הודעה על כך.

Get in touch

Have questions about your order, or a general enquiry?