Affinessence Paris
היא מעידה על עצמה שתמיד נמשכה לבשמים וריחות וכבר בגיל צעיר אספה דגימות והיתה מודעת לתחום. למרות שהיתה רקדנית בלט, נגנית פסנתר ופסלית, אומנות אחת גברה על כולן וזו היא אומנות הבישום. נא להכיר, סופי ברונו היא האישה והאף מאחורי המותג Affinessence. מדובר במותג צרפתי נישתי חדש שהושק רק בשנת 2015 וכולל עד כה לא מעט ניחוחות, מתוכם כאלו שריחם כבר הולך לפניהם ואשר זיכו את היוצרת שלהם בלא מעט פרסים. רכיבים טבעיים ופנייה לניחוחות בסיס לסופי ברונו נסיון של 25 שנה בענף הבשמים והקוסמטיקה. כמנהלת שיווק, יצרה, פיתחה והשיקה מספר בשמים וקוסמטיקה למספר מותגים בעלי שם. ויש לה נקודת חיבור חזקה למותגים המושרשים עמוק בטבע, היא מאוד אוהבת לטפח את התשוקה שלה למרכיבים טבעיים. לדבריה, תמיד הייתה נחושה לפתח ניחוחות יד ביד עם בשמים: לכוון את תהליך היצירה תוך כיבוד כישוריהם ורגישותם האמנותית, מאחר ורק בדרך זו ניתן ליצור מוצר המהדהד לכל אחד מהחושים שלנו. בהשקה הראשונית של Affinessence הוצגו לשוק ארבעת הניחוחות הראשונים (Cedre Iris, Patchouli Oud, Santal Basmati, and Vanille Benjoin) ואחריו Cuir Curcuma ו- Musc Amber Gris בשנת 2017. הקולקציה הזו ייחודית ומתייחסת בעיקר לתווי הבסיס שברונו החליטה לתרגם באמצעותם את התשוקה שלה לניחוחות עזים, עשירים וארוכי טווח כמרכיבים המובילים. לכן היא יצרה את אוסף ה- BASE NOTES שנוצר אך ורק מתמציות המשמשות באופן מסורתי כתווי בסיס. תמצית הבושם, תווים עמוקים, עוצמתיים וארוכי טווח אלה הוצגו כבעבר כדי לייצר "חתימות בושם חושניות", המסוגלות לעורר כל אחד מהחושים שלנו, בנוסף למסלול עוצר הנשימה שלהם. מקור התמציות הטבעיות הנדירות ביותר שנבחרו הם אגר ווד מאינדונזיה אמברגריס טבעי, וניל מטהיטי, לב פצ'ולי, חמאת איריס פלידה והתווים המקוריים כל כך של עור גורמנד, כורכום או אורז בסמטי. חלק מהניחוחות הללו נוצרו בשיתוף פעולה עם הבשמים ניקולה בונוויל, אלכסנדרה קרלין וקורין קכן. Affinessence – הגדלת הבקבוק בשלב מסויים החליט המותג להציע גדלי בקבוקים חדשים, מלבד תרסיסי הארנק של 100 מ"ל ו -15 מ"ל שהוצעו רק לשני ניחוחותיו. את ההחלטה הזו מסבירה בעלת המותג בעובדה שאם בתחילת הדרך חיפשה אחר נאמנות אוהדי המותג כדי לתת לו מיקום מפואר בשוק, הרי שהצעד השני הוא כעת לפתח את המותג הרבה יותר מהר: להגדיל את עוצמת החשיפה ולפתוח בפניו יותר דלתות. המותג החליט להתרחב למדינות נוספות ביניהן גם רוסיה. ולהיות מושק במדינות חדשות כמו סין והודו למשל. עכשיו כבר ניתן להשיג אותו ב- 50 מ"ל, כשהמטרה להגיע ליעד גדול יותר, מה שיאפשר ליותר אנשים לגלות את הניחוחות שלו. ואילו ה 100 מ"ל נשאר כמוצר הכוכב שלו. בקבוקי ה-100 מ"ל של Affinessence, מגיעים עם קופסת עץ לכה ושקית קשמיר. הם מגיעים עם זכוכית עבה, מעוטרת בפלטת מתכת, ובמכסה של זאמאק (מתכת כבדה), החקוקה בלוגו העגול של המותג. שלושה סוגים של ארז הבושם Cedre Iris של חברת Affinessence הוא ניחוח מושק פרחוני וודי לנשים וגברים. Cedre Iris הושק בשנת 2015, והאף מאחורי ניחוח זה הוא ניקולה בונוויל. לבושם הזה נבחרו שלושה סוגים של ארז כדי לגלם את הניחוח Cedre Iris ולמזג אותם עם Iris Toscana שהוא אחד מהרכיבים היקרים ביותר בשוק. איתו מתערבבות התמציות הטבעיות של ארז וירג'יני, ארז האטלס המרוקאי וארז טקסס, ויחד מתקבל ניחוח שנותר לאורך זמן רב על העור ומשדר נוכחות נעימה למתבשמים בו.