Accendis
בלטינית הביטוי Accendis הוא בעל מספר פירושים. אחד מהם הוא "אתה מאיר" אבל ישנו גם הפירוש שמשמעו "אתה מביא ניחוחות". השימוש בלטינית היא אינו מיקרי מאחר ומדובר במותג איטלקי. אז מי הם האנשים שמאחורי המותג הנישתי והחדש יחסית הזה? מאחורי המותג הזה נמצאת אישה אחת ששמה הוא אמי רודריקנס סזרוני. היא נולדה, כפי שהיא מעידה על עצמה, בעיר האיטלקית המפוארת מילאנו. אבל, למרות הגאווה האיטלקית שלה, אמי אינה מכחישה את העובדה שבערה בה התשוקה לטיולים ולמסעות ברחבי העולם מחד, כמו שהיא אינה מסתירה את המשיכה שלה אל עולם הבישום מאידך. ללמוד שפות זרות אמי חלמה תמיד לראות את המקומות הנידחים ביותר, ולכן לא במפתיע היא למדה שפות זרות. במקביל הייתה לה ההזדמנות להיכנס לעולם הבשמים, שתמיד קסם לה במיוחד. התפקיד הראשון שלה היה בחברה שעדיין מייצרת בשמים וקוסמטיקה. כעוזרת צעירה. זו הייתה דריסת הרגל שלה לקריירה כמנהלת יצוא ומנהלת מותג. זה היה כמו להגשים את חלום הילדות שלה ולהיות מסוגלת לנסוע לכל מקום. במהלך עבודתה הצליחה אמי לעבוד באופן אינטנסיבי עם מותגים רבים כמו פייר קרדין, רומיאו ג'יגלי, אייסברג, פנמה וכן הלאה. ואף הרגישה נלהבת מכל אחד מהם. אולם בעקבות משבר אישי בחייה החליטה לקחת הפסקה כדי לחשוב על המשך דרכה. לבסוף כשסקרה את האפשרויות החליטה להתמחות בתחום הבישום, וכך נולד המותג Accendis. שאיפה לשלמות עם Accendis אמי גילתה מהר מאוד שזה מאוד מסובך ליצור. לא רק על מנת לקבל את ההשראה של הניחוחות אלא גם בכל מה שקשור לאריזה. במשך כשנה וחצי היא עבדה על האריזה. הקושי בו נתקלה לגבי הבקבוק טמון בעובדה שיש לו פה לרוחב. מסתבר כי המפעל ייצר תבנית, אך לא ניתן היה למצוא הנטייה הנכונה בתבנית לשם יצירת בקבוק מושלם. כשהיא לא מרוצה מהתוצאות הראשונות, ביקשה אמי ללטש כל בקבוק כדי להגיע לרושם הנכון. כך גם עבור הקופסאות. זה ארך זמן רב מאוד עד שנמצאו החומרים הנכונים, שהיו צריכים להיות אלגנטיים ויקרים. עם זאת, הניחוחות היו החלק המובהק האמיתי. המטרה הייתה להפוך את האור לבושם. ניסויים רבים עם הבשמים השונים ומומחי מעבדה. הרעיון של אמי דיבר על אור והוא מגיע מהילדות. כילדה נהגה לבלות אחר הצהריים בחורשה שבה הסתננו כל כך הרבה צמחים ופרחים ואור שמש. לדבריה, היא קראה לזה יער הפיות. "כולנו מונפשים על ידי האור שבנשמתנו ואנחנו מכירים, בדרכים שונות, את החשיבות הגדולה שלו. אי שם בנפשנו, יש מודעות שיש יותר מסתם מציאות פיזית. זה משהו קסום, מטאפיזי. האור של תקווה, של אהבה, של תשוקה, של ניצחון ורבים אחרים, והוא מייצג את המהות של חיינו", מסבירה אמי. בשמים המיועדים לגבר ולאישה עד כה הנפיק המותג Accendis כשבעה בשמים בבסיס הניחוחות שלנו, שלמעשה מורכב משתי סדרות – הסדרה השחורה והסדרה הלבנה. כמות הבשמים היא יחסית מפתיעה בהתחשב בעובדה שמדובר במותג ניחוחות חדש. המהדורה המוקדמת ביותר נוצרה בשנת 2015 והחדשה ביותר היא משנת 2018. הבושם Accendis 0.1 הוא ניחוח לנשים וגברים, אשר הושק בשנת 2015. האף מאחורי ניחוח זה הוא סלין ריפרט. התווים העליונים הם ארטמיסיה וגלבנום; תווי האמצע הם מאי רוז ושמן קפריסולי או נגרמותה; תווי הבסיס הם בנזואין, אלגום ולורנוקס. הוא בעל נוכחות מתונה עד חזקה. אין עוררין על כך שהוא נותר לאורך זמן על העור. הבושם מתאים לימות ולילות החורף והסתיו הקרירים.