AMOUROUD
אמור אוד הוא מותג בישום חדש יחסית בשוק הבישום. אולם, הקביעה הזו אינה לחלוטין נכונה. המותג הזה הוא חדש לכאורה. אומנם הוא הוצג לראשונה בשנת 2016, ויש לציין כי מאז ועד היום הוא הצליח להציג כמות די נכבדה של ניחוחות, 18 במספר. אבל כשבודקים קצת יותר לעומק מגלים שהסיבה להצלחה האדירה שלו נעוצה במורשת הייחודית שלו עליה הוא נשען. בניגוד להרבה מותגים מובילים מדובר במותג אמריקאי, מה שהופך אותו לדי יוצא דופן בקרב ניחוחות הנישה והיוקרה. אז מהם מקורותיו? איך הוא נבדל ממותגים אחרים ומה הפך אותו לכל כך פופולארי? הנה התשובה. ההיסטוריה – דוכני המכירה של בלומינגדיילס פרפיומרז וורקשופ היתה חברה אמריקאית שייצרה בשמים עבור הדוכן שלה בבלומינגדיילס. היא החלה לעשות זאת מאז 1970, ובארצות הברית של אותם ימים היא נחשבה לחלוצה בתחום העסקי המודרני של ייצור ניחוחות. זאת היתה החברה הראשונה למעשה שיצרה ניחוחות בהתאמה אישית ועשתה זאת בקנה מידה גדול. ניתן לומר עליה שהיא סללה את הדרך למותגי הבוטיק של ימינו, בכך שיצרה נישות ושווקים חדשים. ואכן היו לה כמה ניחוחות אגדיים כמו תה רוז, ומשפחת הריחות SAMBA, שהפכו לרבי מכר מזה 60 שנה. החברה הצליחה לשלוט הן בתחום היוקרה והן בתחום ההפצה ההמונית ולעשות זאת במחיר שווה לכל נפש. הפריצה הראשונה שלנו הייתה אם כן בדלפק של בית הכולבו הניו יורקי היוקרתי בלומינגדלס. הרעיון היה להפוך את השימוש בשמנים אתרים, שבאותם ימים היו עמוד התווך של תרבות הנוער ההיפי, למוצר יוקרתי. משהו בנוסח אף טאוון ניו יורק פוגשת את דאוון טאון. זה היה הרעיון הראשון של מיזוג הניחוחות שלה בתעשייה. כאשר פרפיומרז וורקשופ אפשרה ללקוח ליצור ריח אינדיבידואלי משלו במגוון אפשרויות של ניחוח. ולבסוף, היא הגישה לו אותם כשהם ארוזים באריזה בסיסית ופשוטה, והצליחה לעשות זאת בהצלחה יתרה. ארבעים שנה לאחר מכן נולד מתוך פרפיומרז וורקשופ המותג החדש אמור אוד.