M.INT
מותג היוקרה M.INT נוסד על ידי הלן וסרג' מינטס בשנת 2012 באיטליה כאשר הסלוגן שהתנוסס מעליו היה "זה מעורר רגשות". בשנת 2016 נוצר אוסף של 20 ניחוחות יוניסקס, או דה פרפיום, 70 מ"ל כל אחד. התוצרת הזו הייתה תוצאה של עבודה קפדנית וניסויים רבים - בשיתוף פעולה הדוק עם רוקחי הבשמים הטובים בעולם, ועם מיטב חומרי הגלם. כך, בשילוב טכנולוגיות וידע חדשניים, הצליחו צמד היוצרים הללו להתאים אישית כל אקורד בזר הקסם הריחני שיצרו ולהשמיע לבסוף את כל צלילי התזמורת היפהפיה. לכל ניחוח יש כמובן את כתב היד הרגשי והסגנון הייחודי שלו, וכל אחד מהם מלא באהבה. אז מי הם האנשים שעומדים מאחורי המותג הזה, מהי הפילוסופיה שלהם ובעיקר על אילו ניחוחות כדאי לכם להתעכב. מאחורי המותג הזה עומדים שניים. הלן מינטס, שתמיד היתה קרובה לעולם האופנה. אף כילדה הצליחה לגעת בתחום הזה כאשר אימצה בהתלהבות את נסיונו של אביה כמעצב בגדים מוכשר. עם סיום לימודיה באוניברסיטה, שם למדה עיצוב נעליים ואקססוריז, היא פתחה חברה משלה לייצור מדים מקצועיים. סרג' מינטס, שלעומתה הקדיש את חייו המקצועיים לתחום הבישום, וייסד חברה שמכרה בשמים, כשבמהלך עבודתו רכש נסיון נרחב הן בשיווק והן בפיתוח יצירתי של מוצרים. ניתן לומר כי ניחוחות ונוסחאותיהם הפכו לקו מנחה בחייו של סרג' וסייעו לו להפוך למומחה בתחום הבישום. כשפגש סרג' את הלן הוא מצא את שותפתו לחיים ולעסקים, וכך למעשה נוצר המותג M.INT. עם חתונתם, השניים החלו להקדיש שנים רבות לייצור בשמים, ולהתמחות בכך. הלן וסרג' השקיעו את ליבם בקונספט של כל ניחוח, והודרכו בראש ובראשונה על ידי החזון שלהם לגבי ניחוח אידיאלי. המשימה שלהם לא הייתה לעקוב אחר טרנדים פופולריים רק כדי לפנות לקהל הרחב ביותר האפשרי. מבחינתם, בכל פעם שהלקוח לוחץ על המרסס בבקבוק הבושם שלו, הוא מצפה לתחושות חדשות ולרגשות חיוביים, ובאמת השאיפה הגדולה ביותר של M.INT היא להגשים את משאלות לקוחותיהם. פילוסופיית המותג שלהם היא ליצור ניחוחות כריזמטיים. הבשמים שלהם פונים ללקוח ולסובבים אותו ומשאירים זיכרונות נעימים שכולם ישמחו לחזור אליהם. לדוגמא, הבושם Affecting Mind, שלפי שמו משפיע על המוח, ואכן הניחוח הזה מעורר רגשות כה חזקים עד שהוא הופך להיות המלווה הקבוע של המחשבות, השאיפות והרגשות של מי שמשתמש בו. מדובר בניחוח של זר חריף עצי המשפיע על המוח וחודר לנשמה, עוטף ומחמם בעדינות את התכונות הטובות ביותר של נושא הניחוח. הבושם לוהט וצבעוני, אך יחד עם זאת אינטליגנטי ולא פולשני, והוא מתאים לנשים וגברים כאחד. הוא מריח נהדר במזג אוויר קר, כששובל הריח החם של צמד הניחוחות זמש ואגוזי מלך השולט בקומפוזיציה של תווי הווטיבר הארציים הצוננים נתפס בצורה היעילה ביותר. משחק האקורדים של Affecting Mind מתחיל עם ג'ינג'ר, הל ושומשום - שלישיית החריפים המזרחית האקספרסיבית המזכירה מנות עמוסות ריחות, חמות ומתוקות. התווים העליונים הם אגוזי לוז, ארז ווטיבר. הודות לגוון ארז-אגוז מעט קרמי, לחות וטיבר מותאמת בהרמוניה ולב הבושם יוצר תחושה מיוחדת של נוחות וקרבה למשהו מוכר ויקר. הזמש מתלווה אליו בצורה מושלמת, מרגיע מעט, עם שילוב ענבר-מאסק קלאסי, המשמש כבסיס הזר. מיועד לשימוש גם ביום וגם בערב, ומהווה את הבחירה האידיאלית לימי החורף והסתיו.