Etro
Etro הוא בית אופנה שמגדיר את הסגנון האיטלקי ברחבי העולם מאז 1968. הוא עוסק במחקר על טקסטיל ותשומת לב לפרטים, ובבית האופנה של אתרו יוצרו פריטי ביגוד ואקססוריז יוקרתיים לגברים ונשים, כאשר התשוקה לטיול ולמסורת הם המושגים המרכזיים של כל קולקציה .דפוס הפייזלי, הדפסים ואריגי אקארד איקוניים מופיעים על הלבשה עליונה, שמלות, תיקים ונעליים. הסגנון הייחודי של בית העיצוב הזה מתבטא גם בשורה של ניחוחות לשני המינים הכוללים תווים ארומטיים, פרחוניים, חריפים ועצים, ובאוסף אביזרי בית בו המסורת משתלבת עם אסתטיקה עכשווית. לג'ימו אטרו, מייסד החברה, הייתה אהבה מולדת לטיולים ולהיסטוריה לכן כאשר הקים את החברה בשנת 1968, הוא שם לו למטרה להפוך את מותג סגנון החיים למילה נרדפת לאיכות ותחכום. החברה שלו אשר במקור עסקה בבדי אופנה, ייצרה חומרים שהיו עשויים סיבים מקוריים משובחים ביותר. בדי ההוט קוטור שלה שיוצרו ממשי, קשמיר וכותנה נוצרו עם דוגמאות וצבעים חדשניים. בשנת 1981 נוצר עיצוב מוטיב פייזלי, שהפך בסופו של דבר לסמל החברה ולמותג אתרו. אומנם המותג Etro מזוהה בעיקר עם ג'ימו, המייסד, אולם החברה מנוהלת על ידי ארבעת ילדיו. קין אטרו הוא המנהל הקריאטיבי של אוספי Etro Man, ולעיתים בהשראת מסעותיו ואוסף הספרים העתיקים נוצרו כמה מהקולקציות החדשות. ורוניקה אטרו היא המנהלת הקריאטיבית של אוספי אטרו וומן. ז'אקו אטרו עובד עבור העסק המשפחתי מאז 1982, ובסופו של דבר הפך למנהל הקריאייטיב של אוספי אביזרי העור, הבית והטקסטיל, כמו גם ראש תקשורת. ולבסוף, איפוליטו אטרו שהצטרף לחברה בשנת 1991, ופיקח על מחלקת המינהל לפני קידומו למנכ"ל. החל משנת 1989 החל המותג לייצר ניחוחות. כיום הניחוחות, הצבעים, המחשבות והבשמים של אתרו סוננו לספר תמונות שקצת מזכיר מתכונים. אם תרצו יש כאן רעיון חדשני להזכיר לנו שכמו שבישול האוכל היה הסימן הראשון לציוויליזציה, בשמים - השינוי המעודן של התווים הארומטיים המקיפים אותנו - הם עוד סימן נשגב לציוויליזציה. אולי המסתורי והמרגש ביותר שלה. מה שעוד מוסיף תככים ופיתוי לספרו של אטרו, הוא היכולת שלו לגרות את הראייה שלנו ולדבר על חוש הריח. וכך כל פרק לוקח את אותותיו מכללי הטיפול בצבע כדי לדבר על קבוצת ניחוחות שכבר לא מחולקים למשפחות חוש הריח, אלא מקושרים לגוונים המרמזים של צבע. הוודאות של לבן, הקליפה של הצהוב, האושר של הירוק, ההתלהבות של התפוז. וכמובן התשוקה של האדום, האינטואיציה של האינדיגו, השפל של הכחול, הטבעיות של הירוק. כל עמוד בוחן את תחביר הצבעים לפני שהוא מספר לנו את הסיפור ונותן לנו את נוסחת הקסם של כל אחד מ -22 ניחוחות שלו. במבט לעתיד, אטרו עיצב מחדש את כל קו האריזות, ובחר במראה גרפי מודרני יותר, המודגש על ידי מוטיבים של פייזלי בצילומי שחור ולבן אופטיים עם פרטים סגולים כדי להתאים לרוח התקופות ולמותג עצמו. הבושם אטרה של חברת Etro הוא ניחוח עצי מזרחי לנשים וגברים. Etra Etro הושק בשנת 1999. התווים העליונים הם הל, סיסם ברזילאי וכוסברה; תווי האמצע הם פפריקה, אלגום, גרניום, ארז, ורד ויסמין; תווי הבסיס הם וניל ומאסק. זהו ניחוח שמתאים לימי האביב החמימים, ולתחילתו של הקיץ. הוא בעל ניחוח הנותר לאורך זמן סביר על העור ועם נוכחות מתונה ונעימה. רבים מהמשתמשים מצאו אותו דומה לניחוח של איסי מיאקי "או דה איסי".